Lloret reclama responsabilitat i respecte a turistes i residents

Lloret de Mar ha posat en marxa aquest estiu una campanya de civisme on s'apel·la a la responsabilitat i respecte dels residents i turistes. L'element central és una samarreta, com a vehicle de convivència i respecte per tal que tant els turistes com els vilatans se "sumin" al mateix equip.

La campanya inclou diferents actuacions com ara un photocall perquè la gent es posi la samarreta i la comparteixi a les xarxes socials. Sota el lema “Amb respecte. a Lloret hi cabem tots” la campanya s’ha definit principalment al carrer perquè vilatans i visitants se la sentin seva. En aquest sentit, i a banda d’informar de la iniciativa a través de diferent suports com ara banderoles o tòtems instal·lats a les principals vies del municipi, també s’ha establert una àrea on és necessari posar-se la samarreta. Aquesta acció de street-marketing assenyala una línia simbòlica en els límits del Passeig Marítim i en els accessos a la zona comercial de la vila, per comunicar, d’una manera divertida i desenfadada, els límits on es pot anar sense samarreta .

 L’Ajuntament de Lloret de Mar ha editat 10.000 samarretes que contenen missatges per incidir en l’objectiu de la campanya. Les samarretes, que s’han editat en català i anglès amb un disseny modern i atractiu, estableixen un joc de contraris amb els quals tant residents com visitants, siguin del perfil que siguin, es puguin sentir identificats i es facin seva la campanya.

Aquesta iniciativa pretén involucrar a tota la ciutadania i als agents turístics.

Durant l’any passat, Lloret de Mar va rebre 1.288.098 viatgers i va registrar un total de 5.884.557 pernoctacions hoteleres. Espanya, França, Regne Unit i Alemanya són les principals nacionalitats dels viatgers que visiten la vila, que és la 5a destinació de sol i platja en places hoteleres a l'Estat Espanyol.

 

campanyasamarretalloret