Empreses turístiques de la Selva busquen tenir més visibilitat a internet

El Consell Comarcal de la Selva ha organitzat, aquest divendres, un curs gratuït de cinc hores sobre màrqueting digital aplicat al sector turístic dirigit a empresaris que volen fer créixer la seva marca en el món digital, diferenciar-se de la competència i aconseguir una major visibilitat entre els seus potencials clients.

El curs, al qual han assistit una dotzena de persones, s’ha dut a terme en el Centre Eix Negoci de Santa Coloma de Farners i ha anat a càrrec de la consultora en comunicació, Cristina Cloplés.

La sessió s’ha estructurat en un parell de blocs: la investigació empresarial i els recursos en línia. El primer bloc s’ha desglossat en l’anàlisi de què es ven, els mercats de proximitat, la definició de la marca i els trets diferencials respecte a la competència i a quins clients es vol arribar.

El segon bloc s’ha centrat en el posicionament del negoci a internet, la geolocalització o l’ús de les xarxes socials i altres recursos com Google Business o el correu electrònic per treure’n el màxim profit.

La part informativa també s’ha acompanyat d’alguns casos pràctics posant d’exemple algunes empreses del sector turístic que fan servir aquestes eines per aconseguir un bon posicionament en línia o s’han estudiat els webs dels participants per detectar els aspectes que s’han de corregir per assolir aquest fi.

 

 santa coloma farners curs marqueting digital cristina clopes

  Imatge