L’empresariat aprèn a elaborar textos més persuasius per incrementar vendes

El Centre - Eix de Negoci, l’espai de generació d'oportunitats de negoci i promoció de l'emprenedoria a Santa Coloma de Farners, durant l’última setmana del mes de juny ha organitzat unes sessions formatives perquè les emprenedores i emprenedors colomencs aprenguin a potenciar la seva imatge i impactar amb les paraules.

Marta Masó, al capdavant de l’espai inspirador l’Hivernacle i que exerceix d’educadora, filòloga, mestra i bibliotecària, aquest dilluns, ha impartit una formació al voltant de la tècnica del Copywriting, el procés de producció de textos atractius per a les accions de màrqueting i vendes de qualsevol empresa.

 

Sota el guiatge de Marta Masó, els i les empresàries s’han convertit en Copywriters i han entrat en contacte amb els diferents aspectes que intervenen en el procés del Copywriting, per influenciar en la percepció positiva que tenen les persones vers la nostra marca, construir una bona relació amb el públic objectiu, i persuadir-los en totes les etapes del procés de compra, des del descobriment de l’empresa fins a la decisió final de compra.

 

Pel Centre – Eix de Negoci és molt important estar al costat de l’empresariat de la comarca per oferir-los tota classe de recursos que els posicioni en un món global i els permeti ser altament competitius.

 

Una sessió de fotografia ha complementat la formació relacionada amb els textos, per tal que el comerç local, a través d’una acurada gestió de com es presenta al món, pugui compaginar la seva activitat de proximitat amb una efectiva projecció a escala planetària.

 

 

  Imatge